Extraescolars

Les activitats extraescolars que es realitzen a l’escola van en consonància amb el projecte educatiu, compartint una mirada de l’infant i una manera d’acompanyar respectuosa.

En Consell Escolar es van establir un conjunt de criteris sobre les extraescolars que es fan a l’escola.

Com a part d’aquests acords els nens i nenes d’infantil només poden fer una activitat per setmana i pels de 3 anys només s’ofereixen activitats en família.

Durant aquest curs s’ha ofert una activitat de Música en família, una de Moviment creatiu, i ha començat un grup d’adults de Batucada. A mida que l’escola vagi creixent s’aniran oferint més activitats d’acord als interessos i necessitats dels infants,

L’AFA de l’escola s’encarrega de la contractació i gestió d’aquestes activitats prèviament aprovades en Consell Escolar.