Extraescolars, acollida i casal

Extraescolars

Les activitats extraescolars que es realitzen a l’escola van en consonància amb el projecte educatiu, compartint una mirada de l’infant i una manera d’acompanyar respectuosa.

En Consell Escolar es van establir un conjunt de criteris sobre les extraescolars que es fan a l’escola.

Com a part d’aquests acords els nens i nenes d’infantil només poden fer una activitat per setmana i pels de 3 anys només s’ofereixen activitats en família.

Durant aquest curs s’ha ofert una activitat de Música en família, una de Moviment creatiu, i ha començat un grup d’adults de Batucada. A mida que l’escola vagi creixent s’aniran oferint més activitats d’acord als interessos i necessitats dels infants,

L’AFA de l’escola s’encarrega de la contractació i gestió d’aquestes activitats prèviament aprovades en Consell Escolar.

Acollida

Actualment s’ofereix servei d’acollida de matí i tarda a través de la Cooperativa l’Esguard. Les dues franges d’aquest servei són de 8 a 9h al matí i de 16:30 a 17:30h de la tarda.

El preu és de 3€ una hora per als infants fixes, i 3,50 € per als esporàdics.

Casal d’estiu

A la nostra escola, la realització d’activitats durant l’estiu està supeditada a les obres d’ampliació dels mòduls que es realitzin en aquell període. No obstant, des de l’AFA i Equip directiu es vetlla per tenir un Casal d’estiu afí al projecte educatiu de centre i a buscar alternatives en cas que no es pugui realitzar en les instal·lacions de l’escola.