L’Escola

L’escola és l’espai on trobar-nos, on créixer, on exposar-nos, on podem ser en singular i trobar-nos en plural.

Marina Garcés

Som una escola de nova creació pública d’Infantil i primària ubicada a l’Esquerra de l’Eixample de Barcelona. Vam néixer al setembre de 2017 i actualment tenim complerta l’etapa d’infantil i 1r, 2n, 3r i 4t de primària. Any rere any anirem creixent fins a convertir-nos en un institut escola, això vol dir que el nostre alumnat pot cursar totes les etapes d’educació obligatòria en el nostre centre (infantil, primària i secundària).

Entenem l’escola com un espai de trobada, de relació i vincle. Un lloc de contacte amb aquells i aquelles que són diferents a mi i a través dels quals cada persona va construint la pròpia identitat

Volem que la nostra escola sigui la suma de totes i cadascuna de les identitats. i per això reconeixem la diferència i la diversitat com a element de riquesa.

Creiem en el valor de l’educació com a eina de cohesió i justícia social i vetllem pel desenvolupament integral de les persones per tal de contribuir a la construcció d’una societat més solidària i sostenible.