Instal·lacions

Actualment l’escola està construïda en mòduls prefabricats molt acollidors i situada de manera provisionalment al carrer Entença 155, just al tocar de l’antiga presó Model.

Ara per ara l’edifici escolar té quatre plantes, un gran espai exterior i un gimnàs. La primera, a nivell de carrer, acull les aules de 3 anys, el menjador i l’office (no tenim cuina pròpia), i la zona de despatxos.

A la segona planta hi ha ubicades les aules de 4 i 5 anys, un taller artístic i dues sales d’adults. A la tercera hi ha les aules de 1r i 2n de primària i dues aules polivalents, i a la quarta planta, hi ha les aules de 3r i una aula polivalent.

Cada curs s’amplien les instal·lacions de l’escola per donar resposta al progressiu creixement.

La Comissió d’Equipaments de l’AFA de l’escola i l’Equip Directiu ens reunim periòdicament per fer seguiment de les obres i valorar conjuntament amb el Consorci d’Educació de Barcelona les necessitat arquitectòniques del nostre projecte educatiu així com per fer propostes de millora.

La nostra ubicació definitiva estarà ubicada dins del recinte de La Model en un edifici adjacent al c/Nicaragua.

Podeu veure imatges dels espais interiors aquí